czwartek, 28 marca 2013

Happy 27th Birthdays Gaga!

Witam ponownie! Mam zaszczyt przedstawić Wam obiecaną koszulkę męską zadedykowaną Lady Gadze w jej dwudzieste siódme urodziny! Happy Birthdays Gaga!


Tak właśnie wygląda ta koszulka w praktyce:






Nad koszulką siedziałem trochę czasu, bo musiałem idealnie ustawić teksturę w TSR Workshop, co nie jest łatwe, gdyż korzysta się z tylko i wyłącznie programu GIMP (bo innych albo nie umiem obsługiwać lub skończył mi się czas wersji trail jakiegoś profesjonalnego programu).

Mam nadzieję, że koszulka się Wam spodobała, aczkolwiek zachęcam do zostawiania swojej oceny w komentarzach :)

Pobierz .sims3pack&.package:




36 komentarzy:

  1. Dzień dobry!Pytałeś mnie, aby zaktualizować swój banner tutaj http://laytloson.blogspot.ru/Proszę zainstalować nasz baner.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam ja jestem z bloga http://simka-simsomaniacy.blogspot.com/
    chętnie dołączam do twojej witryny oraz z chęcią dodam twój blog do polecanych jeśli ty zrobisz to samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią dodałbym Cię do polecanych, jednak najpierw zrób swój baner, bo nie dodaję samych nazw, ponieważ uznaję, że kolorowe banery wyglądają ładniej i są bardziej korzystniejsze :)

      Usuń
  3. Uuu :)
    Na prawdę fajny, ciekawy blog !
    Dużo przydatnych rzeczy można tu znaleźć !
    Dołączam do obserwatorów oraz dodaję do listy polecanych na moim blogu !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domki już działają na moim blogu !
      Wesołych ! :)

      Usuń
  4. Wypaśna ta koszulka!! :D Będę tutaj zaglądać bardzo fajne rzeczy wrzucasz ;)
    Pozdrawiam i życzę sukcesów w blogosferze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O bardzo ładna ta bluzeczka! Będę obserwować Cię ;D Ogólnie bardzo fajnie rzeczy wrzucasz! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Staram się przy robieniu obiektów i cieszę się, że z posta na post coraz bardziej podobają się Wam moje obiekty :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz, również życzę Wesołych Świąt Wielkanocy :)
      Co do tła to nie zamierzam go zmieniać, ponieważ nie lubię być tacy jak inni, wolę się wyróżniać, większość ma jasne tła, które właśnie dla mnie są niemiłe dla oka, a czerń ładnie komponuje się z kolorem czcionki na moim blogu, która jest biała. Więc tła nie zmienię, aczkolwiek być może kiedyś... ;D

      Usuń
  7. Jak na początkującego, to jest nieźle! Cudowne są te ciuszki, ale nie mogę ściągać:CC

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna koszulka, pobieram < 3 Fajnie, że tworzysz dodatki o the sims 3 i jesteś z Polski ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję i też się z tego cieszę, ponieważ z Polski to nie znam nikogo tworzącego dodatki do The Sims 3. Mam na myśli o takich twórców jak ja, którzy wnoszą do gry nowe tekstury, tak jak na przykład to:
      http://janboyqsims.blogspot.com/2013/03/mother-goat.html

      Usuń
  9. Bardzo ładna koszulka! Zaskoczyłeś mnie, podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam talent!:>
    http://aguuu-aguuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna koszulka !

    obserwuję i liczę na to samo .


    my-pencil-and-my-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super koszulka! :D
    Obserwuję - Twoja kolej ^^

    Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)
    Angelikaa-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super bluzka. Ciekawy blog. Wejdz na mojego i dodaj sie do obserwatorów prosze zalezy mi na tym
    klaudia2303.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog<3 Uwielbiam simsy i w weekend pościąga jekieś dodatki :D

    http://agatha-agathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Udała ci się idealnie *o*
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://ann-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kity to ty se wciskaj babci , bo widzę , że mnie nie obserwujesz .

      Usuń
  16. Extra bluzka,pewnie ją pobiorę do gry :D

    http://s-jak-sims.blogspot.com/
    skomentuj :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Jestem w robieniu kolejnej, niedługo ją wrzucę ;D

      Usuń
  17. Wow! Do you love Gaga?
    *___*
    Are you on facebook or vk.com?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes ;D
      I love, love, love, love, love... GAGA!!!
      ♥ __________________ ♥

      Usuń
    2. Can we write about somethnk? Give a link, please

      Usuń
  18. Śliczna bluzka. Nie wiedziałam, że masz bloga. Naprawdę fajny. (Jestem jula111 z thesims3.com) Też prowadzę bloga z moją siostrą cioteczną (nea304). Będzie mi bardzo miło jak wpadniesz. nasyasims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna robota, koszulka naprawdę fajna. :3

    OdpowiedzUsuń